تولید و فروش پوشاک بانوان با برند تولیکا

طرح (شناور) تولید و فروش پوشاک بانوان با برند تولیکا به صورت 6 ماهه با سود 21% با بازپرداخت اصل و سود پایان دوره(معادل سود موثر 46.4% سالانه)
100%
تامین شده: 5,000,000,000 تومان
مورد نیاز: 5,000,000,000 تومان
وضعیت: موفق
تاریخ بازگشت سرمایه: 1403/07/19
سود پیش بینی شده: 46%
تعداد سرمایه گذار: 193
شروع سرمایه گذاری: 1402/11/30
تعداد روز باقی مانده: زمان پایان یافته
استان: تهران
شهر: تهران
نام شرکت: تولیکا طرح
همکار: کارن کراد

اشتراک گذاری:

brandbook-setad-Fp-43

توضیحات پروژه

brandbook-setad-Fp-43

طرح کسب و کار

ایده اصلی (مشکل / راه حل)
جهان مد و طراحی لباس یک دنیای جذاب و همیشه متغیر است که چالش‌های فنی و خلاقانه‌ای را ارائه می‌کند. طراحی لباس تعادل حساسی از منظرهای زیبایی‌شناختی، کارایی و عناصر فرهنگی را‌ در برمی‌گیرد که باعث می‌شود این امر حاصل تلاشی پیچیده باشد. یکی از دشواری‌های اصلی در صنعت مد و طراحی پارچه، در مرحله پیچیده طراحی الگو است؛ جایی که طراحان باید اطمینان حاصل کنند که ابداعاتشان علاوه‌بر جذابیت، برای اشکال و اندازه‌های بدنی متفاوت، مناسب و جالب باشد. علاوه بر این موضوع، موانع مهمی از جمله جستجو در آرایه گسترده‌ای از پارچه‌ها، بافت‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد که طراحان در تلاشند تا طراحی‌های خود را با در نظر گرفتن دوام، راحتی و پایداری مواد محقق کنند. علاوه بر این، ترجیحات مصرف‌کننده و فرآیندهای موجود در صنعتی که همواره در حال تحول است، نیاز بازار و رفتارهای مصرف‌کنندگان نیز نیازمند توانایی درکی دقیق است. تولیکا طرح با داشتن سابقه‌ای بیش از 10 سال در طراحی و تولید پوشاک زنانه، توانسته است تا جای خود را میان مشتریان باز کند و درک درستی از نیاز، ترجیحات و طراحی‌های مناسب مشتریان خود داشته باشد.

اندازه بازار
حجم بازار جهانی پوشاک، از لباس‌های ورزشی گرفته تا اداری و … طبق گزارشات مراکز معتبر مطالعه بازار در سال 2022 میلادی بالغ بر 1.53 تریلیون دلار برآورد شده‌است و انتظار می‌رود که با نرخ میانگین رشد موثر سالانه (CAGR) 4.86 درصد به عدد 1.94 تریلیون دلار در سال 2027 میلادی برسد. حجم بازار پوشاک در ایران طبق مصاحبه‌ی سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاییز 1401 ، بالغ بر 9 میلیارد دلار است. با درنظر گرفتن نرخ 420،000 ریالی برای دلار، حجم بازار داخلی در حدود 378 همت برآورد می‌شود، با فرض اینکه بتوان این بازار را به سه قسمت زنانه، مردانه و بچگانه تقسیم کرد، پوشاک زنانه نیز حجم 30 درصدی را به خود اختصاص دهد، حجم بازار پوشاک زنانه بالغ بر 113.4 همت خواهد بود.

بازار هدف
مشتریان هدف تولیکا، بانوانی با رده سنی جوان تا میانسال هستند؛ این مجموعه نیز طراحی‌ محصولات خود را متناسب با این رده سنی به انجام می‌رساند.

روش درآمدزایی
مدل درآمدی شرکت به طور عمده تاسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای است. (Franchise)

هزینه ها
در بررسی دقیق‌تر طرح باید اشاره کرد که عمده هزینه‌های طرح مربوط به خرید مواد اولیه‌ای معادل 57.5 درصد، هزینه‌های حقوق و دستمزد معادل 26.9 درصد و هزینه‌های فضای کار و لجستیک است.

نحوه بازاریابی
عمده فعالیت‌های بازاریابی شرکت متمرکز بر فضای مجازی و استفاده از شعب برای تبلیغات محیطی است.

مزیت رقابتی
تولیکا تنها تولید کننده پوشاک ایرانی است که تنها بر پوشاک بانوان تمرکز دارد. همچنین داشتن بیش از 23 فروشگاه در سطح کشور نیز از جمله مزیت‌های اصلی این شرکت نسبت به رقبا است.

اطلاعات شرکت

نام شرکت: تولیکا طرح
شناسه ملی شرکت: 10320844155
نوع شرکت: سهامی خاص
شماره ثبت: 433213
کشور محل ثبت: ایران
استان محل ثبت: تهران
کد اقتصادی: 411434477163
تاریخ ثبت: 1391/10/26
کد پستی: 1476785152
آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از همت، برج های اداری رونیکا پالاس، بلوک b، طبقه ششم، واحد 264