ساخت نوین طلای دست‌ساز با برند دیورا

طرح (شناور پلکانی) ساخت نوین طلای دست‌ساز با برند دیورا به صورت 9 ماهه با 3 مرحله تقسیم سود 11 درصدی هر 3 ماه یک‌بار (معادل سود موثر سالانه 51.8%)
100%
تامین شده: 10,000,000,000 تومان
مورد نیاز: 10,000,000,000 تومان
وضعیت: موفق
تاریخ بازگشت سرمایه: 1403/04/09
سود پیش بینی شده: 44%
تعداد سرمایه گذار: 120
شروع سرمایه گذاری: 1402/5/22
تعداد روز باقی مانده: زمان پایان یافته
استان: تهران
شهر: تهران
نام شرکت: بانی تجارت الکترونیک زرین
همکار: کارن کراد

اشتراک گذاری:

brandbook-setad-Fp-43

توضیحات پروژه

brandbook-setad-Fp-43

طرح کسب و کار

ایده اصلی (مشکل / راه حل)
با توجه به چرخه و زیست‌بوم حاکم بر صنعت طلا و جواهر در ایران، طی رسیدن محصولات تولیدی به دست مصرف‌کننده نهایی، قیمت تمام شده آن‌ها به‌شدت افزایش پیدا می‌کند. در کنار موضوع هزینه‌های عملیاتی و نوسانات موجود در بازار، یکی از مشکلات جدی در این صنعت، نبود امکان یکسان‌سازی قیمت و مقایسه کالاهای مشابه در دو نقطه فروش متفاوت برای مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی است. شرکت بانی تجارت الکترونیک زرین بیست ‌و‌ چهار، با هدف تسهیل و گسترش فروش محصولات و نیز تحلیل داده‌های موجود در فضای سنتی بازار طلا و جواهر کشور، در کنار توسعه و فروش آفلاین طلا و جواهرات، پلتفرم آنلاین دیورا گالری را به‌وجود آورده است.

اندازه بازار
طبق گفته رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی ایران، ذخیره طلای کشور تا پایان سال 2022، به 340 تن رسیده است که با توجه به قیمت طلا در مردادماه 1402، ارزش بازار طلای ایران حدود 799 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود. به دلیل عدم افشای اطلاعات توسط بانک مرکزی و دولت ایران درباره سهم بازار جواهرات از این مقدار، داده دقیق و قابل اعتمادی در دست نیست؛ اما بر مبنای تحلیل world Gold Council با استناد به داده‌های دریافت شده از افراد مرتبط با این صنعت در ایران و مقایسه با داده‌های جهانی، تخمین زده می‌شود که سهم زیورآلات از کل صنعت طلای ایران حدود 40% است؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت، زیورآلات در مقایسه با سکه و طلای آب‌شده که شکل‌های دیگر مصرف طلا هستند، سهم بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.

بازار هدف
موسس شرکت بانی تجارت الکترونیک زرین بیست ‌و چهار، بیش از 10 سال است که در صنعت طلا و جواهر علی‌الخصوص تولید و فروش زیورآلات فعال است؛ این مجموعه طی این سال‌ها در کنار تجربه و دانشی که نسبت به سازوکار این بازار بدست آورده‌، اعتبار خوبی هم در بین اعضای صنف طلا و جواهر در شهرهای تهران و اصفهان کسب کرده است. به طوری که هم‌اکنون عضو انجمن‎‌ها و اتحادیه‌های متعددی از این صنف، در زمینه تولید و فروش در داخل و صادرات به خارج است. به کمک این شبکه‌سازی و اعتبار، شرکت بانی تجارت الکترونیک موفق شده است که در اولین سال تاسیس خود حدود 75 میلیارد تومان فروش و 10 درصد سود کسب کند. این شرکت در کنار فروش محصولات به صورت آنلاین از طریق سایت دیورا، فروش عمده‌ای را در مغازه‌های خود در بازار طلای تهران و اصفهان نیز انجام می‌دهد. نکته دیگری که این مجموعه برای کسب سهم بیشتری از بازار لحاظ کرده است، تنوع بسیار بالای محصولات در مقایسه با سایر رقبا است.

روش درآمدزایی
شرکت بانی تجارت الکترونیک زرین بیست و چهار، به عنوان سازنده و عرضه‌کننده این زیورآلات ایفای نقش می‌کند؛ مشتر‌ی‌های اصلی این مجموعه بنکداری‌ها و فروشگاه‌های طلا هستند؛ بخشی از فروش آن نیز از طریق فروشگاه اینترنتی شرکت است که مشتری‌های آن علاقه‌مندان به طلا و جواهرات هستند. علاوه بر این، شرکت بخشی از طلای ساخته‌شده را مستقیما و بدون واسطه از این کانال به فروش می‌رساند که در نتیجه حاشیه سود مجموعه از طریق فروش از سایت بالاتر است.

هزینه ها
هزینه‌ها شامل: 1. مواد اولیه 2. هزینه دستمزد 3. هزینه بازاریابی 4. هزینه فضای کاری، اداری و لجستیک 5. هزینه فنی است که بیشترین سهم (حدود 97%) از هزینه‌ها مربوط به تهیه مواد اولیه است.

نحوه بازاریابی
مهمترین برنامه‌های بازاریابی مجموعه ایجاد رسانه منحصر‌به‌فرد خود با نام دیورادیو و بالا بردن رنک سایت در موتورهای جستجو است. دیورادیو رسانه فعال در زمینه انتشار تمامی اخبار مربوط به صنعت طلا و جواهر و تولید محتوای دیداری و شنیداری در این زمینه است؛ به واسطه این پلتفرم، گالری طلای دیورا در صنف طلا بیشتر شناخته می‌شود. از دیگر برنامه‌های شرکت، فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها است. همچنین شرکت کردن در نمایشگاه‌ها و اجتماعات مربوط به این حوزه و نیز سخنرانی‌ها و مصاحبات تلویزیونی، به بیشتر شناخته شدن این برند در میان اعضای صنف طلا و جواهر کمک خواهد کرد.

مزیت رقابتی
تنوع بسیار بالای محصولات در مقایسه با سایر رقبا، ارتباطات گسترده، اعتبار و اعتماد فعالان صنف طلا و جواهر به این مجموعه و مالک آن جزو اصلی‌ترین مزیت‌های رقابتی این مجموعه است.

اطلاعات شرکت

نام شرکت: شرکت بانی تجارت الکترونیک زرین بیست‌و‌چهار
شناسه ملی شرکت: 14010494695
نوع شرکت: مسئولیت محدود
شماره ثبت: 586343
کشور محل ثبت: ایران
استان محل ثبت: تهران
کد اقتصادی: 14010494695
تاریخ ثبت: 1400/8/18
کد پستی: 1459815813
آدرس: بخش مرکزی شهر تهران، محله تيموری، خيابان شهيد فضل‌الله اکبری، بلوار شهيد علی تيموری، پلاک ۱۳۵، طبقه اول، واحد 1