Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpforms-lite domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/rowd/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/rowd/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
طراحی و ساخت مدرن زیورآلات طلای درریس 1 - بستر ملی جمع سپاری صنایع خلاق

طراحی و ساخت مدرن زیورآلات طلای درریس 1

طرح (همه یا هیچ) طراحی، ساخت و عرضه زیورآلات طلا با برند درریس به صورت 6 ماهه با پرداخت سود 22.5 درصدی در انتهای دوره (معادل سود موثر سالیانه 50.1%)
100%
تامین شده: 5,000,000,000 تومان
مورد نیاز: 5,000,000,000 تومان
وضعیت: موفق
تاریخ بازگشت سرمایه: 1402/12/01
سود پیش بینی شده: 45%
تعداد سرمایه گذار: 144
شروع سرمایه گذاری: 1402/05/12
تعداد روز باقی مانده: زمان پایان یافته
استان: ایران
شهر: تهران
نام شرکت: گروه خلاق طلای درریس
همکار: کارن کراد

اشتراک گذاری:

brandbook-setad-Fp-43

توضیحات پروژه

brandbook-setad-Fp-43

طرح کسب و کار

ایده اصلی (مشکل / راه حل)
در گذشته‌های نه چندان دور، عرضه‌ی طلا تنها توسط طلافروشی‌های سنتی صورت می‌گرفت؛ با این اوصاف که در اغلب موارد فروشنده تخصصی در زمینه‌‌ی چگونگی طراحی و ساخت طلا و جواهرات نداشت، عمدتا زیورآلات را از کارگاه‌های طلاسازی خریداری کرده و در مغازه‌ی خود به فروش می‌رساند. طی سال‌های اخیر با گسترش چشمگیر صنعت طلا و جواهر، پیدایش برندها و ترقی دنیای مد، بازار عرضه و تقاضای زیورآلات هم مانند سایر صنایع مرتبط با مد روز، وارد مرحله‌ی جدیدی از رشد و توسعه شد. شکل‌گیری گالری‌های طراحی و تولید اختصاصی مصنوعات طلا و جواهر روز به روز گسترش یافت و مورد استقبال قرار گرفت. گالری‌های طلا با تمرکز بر طراحی و ساخت منحصر‌به‌فرد و متناسب با مد روز، مصنوعات متنوع و جدید خود را عرضه می‌کنند و بیش از پیش مورد استقبال واقع می‌شوند. گالری طلای درریس با همین رویکرد به وجود آمد و هم اکنون 42 شعبه در تهران و دیگر شهرهای ایران دارد. این مجموعه تاکنون کالکشن‌های متنوعی از زیورآلات و جواهرات طلا، متناسب با سطوح متفاوت بودجه عموم مردم طراحی کرده و در شعبات و فروشگاه‌های اینترنتی خود به فروش رسانده است.

اندازه بازار
طبق گفته رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی ایران ذخیره طلای کشور تا پایان سال 2022 به 340 تن رسیده است که با توجه به قیمت طلا در تاریخ 9 مردادماه 1402، (23،581،000 ریال) ارزش بازار طلای ایران حدود 802 هزار میلیارد تومان خواهد بود. به دلیل عدم افشای اطلاعات توسط بانک مرکزی و دولت ایران، درباره سهم بازار جواهرات از این مقدار، داده دقیق و قابل اعتمادی در دست نیست. اما بر مبنای تحلیلworld Gold Council ، با استناد به داده‌های دریافت شده غیر رسمی از افراد مرتبط با این صنعت در ایران و مقایسه با داده‌های جهانی، تخمین زده می‌شود که سهم زیورآلات از کل صنعت طلای ایران 75 تا 80 درصد است که در نتیجه می‌توان گفت عمده تقاضای طلای کشور مربوط به صنعت زیور است.

بازار هدف
گالری درریس یکی از گالری‌های شناخته شده و خوشنام در میان گالری‌های طلای موجود است. از جمله گالری‌های طلای هم‌رده آن می‌توان به کیا گالری، سنجاق، پرسته، دیورا، ساعتچی، هور و روبی اشاره کرد. اگرچه این مجموعه با رقبای بسیاری مواجه است، اما بازار زیورآلات به دلیل داشتن محبوبیت و اعتبار در میان مردم ایران و همچنین نگاه سرمایه‌ای به این کالا، از کشش تقاضای زیادی برخوردار است. لذا بازار هدف آن محدود به تعداد خاصی از اقشار جامعه نبوده و تمامی علاقه‌مندان به زیورآلات، در هر سن و با هر سلیقه‌ای را شامل می‌شود.

روش درآمدزایی
مجموعه گروه خلاق طلای درریس در اصل این زیورآلات را طراحی کرده، می‌سازد و به شعب خود عرضه می‌کند؛ لذا مشتر‌ی‌های اصلی آن فروشگاه‌های زنجیره‌ای آن هستند. بخشی از فروش آن نیز از طریق فروشگاه اینترنتی شرکت است که مشتری‌های آن علاقه‌مندان به زیورآلات هستند و شرکت بخشی از طلای ساخته‌ شده را مستقیما و بدون واسطه از این کانال به فروش می‌رساند که در نتیجه حاشیه سود مجموعه از طریق فروش از سایت بالاتر خواهد بود.

هزینه ها
هزینه‌ها شامل: 1. مواد اولیه 2. هزینه دستمزد 3. هزینه بازاریابی 4. هزینه فضای کاری، اداری و لجستیک است که عمده سهم (حدود 96%) از هزینه‌ها مربوط به مواد اولیه است.

نحوه بازاریابی
مهمترین برنامه‌های بازاریابی مجموعه درریس، فعالیت گسترده در سوشال مدیا و تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها است؛ به دلیل اعتبار این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی، رنک بالا در موتورهای جستجو و همچنین تعداد بالای شعب، ضرورت استفاده از این ابزارها کاهش یافته است. از دیگر برنامه‌ها، پروموشن‌ها و پیشنهادات هدایایی مجموعه درریس مناسبت‌های مختلف از جمله روز مادر، روز دختر، ولنتاین، نوروز و … است که به طور جدی دنبال می‌شود.

مزیت رقابتی
مهمترین مزیت رقابتی مجموعه درریس، تعداد بالای شعب، اعتبار این مجموعه و فراوانی دنبال کننده‌های آن در اینستاگرام است. همچنین، طراحی زیبا و در عین حال اجرت و کارمزد کمتر نسبت به سایر فروشگاه‌های هم گروه درریس، و همچنین تنوع بالای وزنی محصولات برای پوشش دادن مشتری‌ها با قدرت

خریدهای متنوع از دیگر مزیت‌های رقابتی آن محسوب می‌شود.

اطلاعات شرکت

نام شرکت: گروه خلاق طلای درریس
شناسه ملی شرکت: 14009758731
نوع شرکت: مسئولیت محدود
شماره ثبت: 572089
کشور محل ثبت: ایران
استان محل ثبت: تهران
کد اقتصادی: 14009758731
تاریخ ثبت: 1399/11/7
کد پستی: 1986756759
آدرس: شميرانات، بخش مرکزي، شهر تجريش، محموديه، کوچه اله ورديان، خيابان بهمن شمالي، پلاک ۱۱، مجتمع پالاديوم ۲، طبقه ۷، واحد ۷۰۲